Incorporació de Jordi Cabot com a investigador ICREA a l'IN3

Jordi Cabot s'ha incorporat a l'IN3 com a professor d'investigació ICREA (Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats), una fundació impulsada per la Generalitat de Catalunya que per mitjà d'un procés de selecció basat en el talent científic, contracta investigadors internacionals que després cedeix a les universitats i els instituts de recerca.

El Dr. Cabot ha estat professor de l' École des Mines de Nantes i líder del grup de recerca AtlanMod a INRIA i professor dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC durant diversos anys. També ha treballat a la Universitat Politècnica de Catalunya, a Barcelona; a la Universitat de Toronto, a Canadà, i a la Politècnica de Milà, a Itàlia.

La recerca del Dr. Cabot s'inclou dins l'àmbit de l'enginyeria del programari, sobretot promovent l'ús rigurós de la modelització i altres tècniques d'enginyeria en el desenvolupament d'aplicacions, sense oblidar l'element més imprevisible en tot projecte de desenvolupament: les persones que hi participen. En aquest sentit, està molt interessat a col.laborar amb la indústria per tal de fer accions de transferència tecnològica i, sobretot, d'aprendre sobre les necessitats dels desenvolupadors de programari per a dur terme futures investigacions amb una aplicació real.

Podeu consultar informació referent a les seves publicacions clicant aquí .

Sobre la incorporació del Dr. Cabot a l'IN3 també podeu consultar l' article publicat a La Vanguardia el passat 24 de juny.