L'IN3 es trasllada a Castelldefels
13/04/2015

Des del passat 7 d'abril, l'institut de recerca s'ha instal.lat al Parc Mediterrani de la Tecnologia, a Castelldefels.

Després de quatre anys i mig ocupant l'edifici del Media-TIC (actual Barcelona Growth Centre) l' IN3 torna a l'edifici que la UOC ha recuperat a Castelldefels. La seu es troba al Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT), que és un parc científic i tecnològic impulsat per la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Baix Llobregat, l'Ajuntament de Castelldefels i la UPC amb la voluntat d'englobar projectes de formació, de recerca i de transferència de tecnologia.

Apart de l'IN3, l'Oficina UOC de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT), l'Escola de Doctorat, els Estudis de Dret i Ciència Política i l'Àrea de Tecnologia també s'instal.laran a la seu de Castelldefels.