Marc Esteve contractat com a investigador postdoctoral pel Social Media Lab de la Ryerson University

El Dr. Marc Esteve s'incorporarà en breu com a investigador postdoctoral de Learning Analytics & Social Media al Social Media Lab de la Ryerson University de Toronto (Canadà).

Ens complau anunciar que el Dr. Marc Esteve del Valle, becari del programa de doctorat «Societat de la Informació i el Coneixement» que va obtenir el seu doctorat el 16 de juliol de 2015, amb una tesi dirigida per la professora Rosa Borge, ha estat contractat recentment pel Social Media Lab de la Ryerson University , com a investigador postdoctoral de Learning Analytics & Social Media.

El lloc forma part del corrent de recerca acadèmica i educativa del Social Media Lab, i està finançat pel SSHRC (Consell d'Investigació de Ciències Socials i Humanitats del Canadà, per les seves sigles en anglès), ajuda concedida al Dr. Anatoliy Gruzd (Ryerson University), director del Social Media Lab, i a la Dra. Caroline Haythornthwaite (University of British Columbia).