Constituït el Comitè de Selecció per a la convocatòria d?investigadors líders de l?IN3

El Comitè de Selecció internacional per a la convocatòria d'investigadors líders de l'IN3 ha estat constituït per un conjunt de cinc investigadors i investigadores de reconegut prestigi internacional.

A la convocatòria d'investigadors líders, que es va tancar el passat 13 de setembre, s'hi han presentat un total de divuit candidatures, que seran avaluades per aquest Comitè de Selecció, integrat per:

• Dr. Carles Boix, Robert Garrett Professor of Politics and Public Affairs in the Department of Politics and the Woodrow Wilson School of Public and International Affairs at Princeton University
  •   Dr. Maxi San Miguel, Catedràtic de Física a la Universitat de les Illes Balears (UIB) i Director de l'Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFSIC), centre mixt de la Universitat de les Illes Balears (UIB) i del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC)
  •   Dr. Markus Rabe,  professor i investigador de la Universitat Tècnica de Dortmund
  •   Dra. Núria Sebastián, catedràtica del Departament de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)

Les avaluacions dels membres d'aquest comitè es realitzaran durant el mes d'octubre i, a partir d'aquestes, es decidirà quines candidatures passen a la segona fase del procés de selecció, que està previst que finalitzi a començaments de desembre amb la resolució de les candidatures seleccionades.