Georgia Tseliou , investigadora amb una beca Marie Curie i amb el projecte de recerca CROSSFIRE de la UOC, va presentar a la UOC Research Showcase de dilluns 18 de abril de 2016, l'article " La virtualització escalable RAN a xarxes heterogènies LTE-A de multitenència", publicat a IEEE Transactions on vehicular Technology (DOI:10.1109/TVT.2015.2475641). Aquest estudi és un treball conjunt del Dr. Ferran Adelantado, professor associat del Departament d'Informàtica, Telecomunicacions i Multimèdia i investigador al grup de recerca WiNE, i el Dr. Christos Verikoukis, investigador titular del CTTC.

Georgia Tseliou és actualment estudiant de doctorat amb una recerca en curs sobre la Virtualització de les xarxes cel·lulars de pròxima generació, sota la supervisió del Dr. Ferran Adelantado i el Dr. Christos Verikoukis.

Aquesta presentació va guanyar el premi a la millor Comunicació de la UOC Research Showcase. L'objectiu d'aquest esdeveniment era donar a conèixer una selecció de l'activitat d' R+I de la UOC. En total, el Comitè Científic de Recerca i Doctorat va seleccionar 21 projectes de recerca de la Universitat per a que fossin presentats a l'esdeveniment. Els criteris de selecció es van centrar en la qualitat científica dels projectes i en la interdisciplinarietat del resultat científic. La diversitat dels temes tractats també va ser tinguda en compte.