La UOC rep el Premi Nacional de Telecomunicacions, que atorga la Generalitat

Aquest dia tamb es lliuraran els premis nacionals de radiodifusi, televisi i Internet. El primer s per a Antoni Bassas per la direcci d' El mat de Catalunya Rdio, el segon s per a Joan Barril, Joan Oll i Josep Maria Andrs pel programa L'illa del tresor, del Canal 33 de Televisi de Catalunya, i el Premi Nacional d'Internet s per a l' Associaci puntCAT per l'xit assolit i el reconeixement internacional. Tamb cal destacar la menci d'honor de Telecomunicacions, concedida a l' Ajuntament de Centelles per la seva iniciativa Centelles:PLC.

La dotaci dels premis s de 15.000 euros per a cadascuna de les categories, excepte la menci honorfica, que no t assignaci econmica. Tots els guardonats i mencionats rebran un trofeu commemoratiu de l'artista Josep Maria Xart i un diploma acreditatiu.

El jurat dels Premis Nacionals s presidit pel conseller en cap de la Generalitat, Josep Bargall, i integrat per dotze vocals, que sn: Santiago Ramentol (Direcci General de Mitjans i Serveis de Difusi Audiovisuals), Miquel de Moragas (Universitat Autnoma de Barcelona), Joan B. Culla (UAB), Imma Tubella (Universitat Oberta de Catalunya), Fernando Rodrguez (Consell de l'Audiovisual de Catalunya), Joan Brunet (Collegi de Periodistes de Catalunya), Rosa Franquet (UAB), Josep Gifreu (UPF), Salvador Alsius (UPF), Oriol Ferran (Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informaci), Rafael Xamb (Universitat de Valncia) i Amadeu Abril (ESADE). El secretari de Comunicaci de la Generalitat, Enric Marn, n's el secretari.

Enllaos relacionats