La comunitat Alumni evoluciona
02/05/2012

[Crnica de Nria Peraire]

La comunitat de graduats de la UOC ja ha arribat a les 35.000 persones. Tot un xit que planteja nous reptes als quals ha fet referncia el presentador de l’acte, Miquel ngel Viciana, graduat en Administraci i Direcci d’Empreses i actualment consultor de Competncies TIC de la UOC. Durant la presentaci, Viciana ha animat els assistents a «compartir els valors i els trets que ens identifiquen, les nostres inquietuds i tamb all que volem i podem aportar amb l’objectiu de debatre sobre qu farem a partir d’ara com a comunitat».

Precisament un cop feta la presentaci, els Alumni mateixos han descrit els que creuen que sn els seus principals potencials i valors. Han destacat el fet que sn persones que s’autoexigeixen, que tenen una gran cultura de l’esfor i que sn referents de canvi. Totes les idees han sorgit durant el debat, que ha comenat amb el plantejament de la pregunta: «Som UOC. Qu fem?». La Jornada tamb ha tingut una taula rodona per a saber com les empreses veuen els Alumni i per a reflexionar sobre quin valor hi afegeixen.

Un cop fetes les intervencions dels Alumni, la rectora, Imma Tubella ha encoratjat els Alumni a continuar amb la bona feina feta fins ara: «Vosaltres sou el nostre gran indicador d’xit i ho vull reconixer, sense vosaltres serem un fracs. Sou els nostres millors ambaixadors. Per aix, des del Consell de Govern vam voler donar un nou impuls a la comunitat Alumni, vam voler fer un pas endavant molt ms enfocat a l’acci. Ens volem posar a la vostra disposici per teixir aquesta teranyina que per a nosaltres s fonamental. Us ajudarem a tirar endavant. Sou la nostra millor carta de presentaci».

Enllaos relacionats