Dues apps de la UOC, guanyadores d'un concurs internacional
27/06/2013

CloudTime s una eina desenvolupada per a assignatures d'enginyeria que permet als professors crear mquines virtuals al nvol i als estudiants utilitzar-les. Aqu teniu un vdeo sobre l'eina.

Tandem s una de les eines de SpeakApps, i consisteix en un minigestor de continguts que permet als estudiants treballar diferents continguts en parella i de manera remota. Tamb en podeu veure un vdeo.

El concurs en qu ha participat la UOC era sobre la integraci d'eines en plataformes educatives utilitzant l'especificaci IMS LTI, que t la virtut que funciona per a la majoria de plataformes educatives actuals: Moodle, Sakai, Blackboard, Desire2learn i moltes altres incloses en el Campus de la UOC.

Alguns dels criteris amb qu s'han seleccionat les apps han estat que sigui fcil d'entendre i fer servir, que aporti valor pedaggic a professors i/o estudiants, que sigui innovadora, i que no tingui virus o sigui problemtica de fer servir.

El premi obtingut per la UOC en el concurs ha estat de 2.750 euros.