La Generalitat avala el model d'ensenyament virtual d'idiomes de la UOC amb la distinció Jaume Vicens Vives
UOC
29/07/2014

Segons publica el DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya), atorguen aquesta distinció al director del Programa de Llengües en reconeixement a la feina realitzada des de l'Escola de Llengües per a l'aprenentatge d'idiomes amb mitjans virtuals.

Joseph Hopkins és el director del Programa de Llengües de l'Escola de Llengües de la UOC. És expert en l'aplicació de les TIC a l'ensenyament de llengües, l'ensenyament de llengües en xarxa, la comunicació assistida per ordinador i la formació de docents en xarxa. Compagina la seva tasca docent amb la d'investigador al grup de recerca en Educació i TIC anomenat EDUL@B.

A la UOC, tots els cursos d'idiomes s'ofereixen des de l'Escola de Llengües, que dóna servei a 8.000 persones.

La docència es fa amb la incorporació de tècniques i eines del web 2.0, eines audiovisuals i activitats docents col·laboratives, que permeten practicar eficaçment totes les competències que fan que es domini un idioma.

A més, ha adaptat la totalitat de la seva oferta al marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR), un sistema d'equivalències reconegut internacionalment.

S'imparteixen cursos de:

• Català
  • Anglès
  • Francès
  • Alemany
  • Japonès
  • Xinès

Distinció Jaume Vicens Vives per a premiar la qualitat docent universitària

La distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària premia l'excel·lència en la docència universitària. Els receptors i receptores d'aquest reconeixement reben una medalla o una placa d'argent i una gratificació econòmica per a projectes relacionats amb la millora de la qualitat docent.

Aquestes distincions a la qualitat docent universitària s'atorguen per Decret del Govern de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller d'Economia i Coneixement.

Enllaços relacionats