2/6/16 · Institucional

Beques per als màsters d'Enginyeria de telecomunicació i d'Informàtica

La UOC i la Caixa d'Enginyers, per mitjà de la Fundació Caixa d'Enginyers, han signat un conveni de col·laboració per posar en marxa la primera convocatòria de beques per als Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació. Les ajudes, dues dotacions de 3.000 euros cadascuna, s'adrecen a estudiants amb un bon expedient acadèmic i curricular. El procés d'inscripció s'obrirà el 2 de juny i finalitzarà el 20 de juliol d'enguany.
Els estudiants més brillants rebran una beca de 3.000 euros.

Podran optar a les beques tots els estudiants que es matriculin en el màster universitari d'Enginyeria de telecomunicació UOC-URL i en el màster universitari d'Enginyeria informàtica de la UOC el proper curs. El sector de les tecnologies de la informació i la comunicació és una de les àrees professionals amb més demanda creixent. Els estudis de màsters en les enginyeries de Telecomunicació i Informàtica són dissenyats per formar professionals que puguin desenvolupar les seves funcions de manera eficaç i amb els recursos necessaris per a tenir una visió transversal de la seva especialitat.

Procés de selecció

La inscripció per a poder optar a una de les dues beques començarà el 2 de juny i finalitzarà el 20 de juliol. Els sol·licitants hauran de complir els requisits d'accés dels màsters i comprometre's a finalitzar els estudis en un màxim de tres semestres acadèmics.

El jurat encarregat de valorar les sol·licituds serà format per un representant de la Fundació Caixa d'Enginyers i pels directors dels dos màsters universitaris. El jurat tindrà en compte l'expedient acadèmic, la trajectòria curricular i la carta de motivació que cada sol·licitant haurà de presentar. La resolució dels estudiants seleccionats es farà pública entre el 25 i el 27 de juliol.

Compromís amb la societat

Tant la UOC com la Fundació Caixa d'Enginyers han volgut impulsar aquesta línia de beques per donar l'oportunitat d'accedir a aquests programes als estudiants més brillants. Amb aquest nou pla d'ajudes, ambdues institucions refermen el seu compromís amb el desenvolupament de la societat del coneixement i de la formació al llarg de la vida.

La signatura del conveni ha tingut lloc a la seu de la UOC de l'avinguda del Tibidabo de Barcelona aquest dijous 2 de juny a les 10.30 h; l'han signat el rector de la UOC, Josep A. Planell, i José Oriol Sala, president de Caixa d'Enginyers.

Veure més sobre Institucional