La UOC incrementa un 3% el seu pressupost per al 2018

Foto: UOC
10/01/2018
Arnau Cillero

La UOC preveu ingressar 108,1 milions d'euros durant el 2018, dels quals 76,5 provindran dels ingressos de matrcula, 25,2 del Conveni programa subscrit amb el govern de la Generalitat, 4 de captaci de fons de recerca i innovaci i 2,4 d'altres ingressos. Els comptes representen un increment del 2,9% amb relaci als de l’any 2017 i tenen com a objectiu quadrar la previsi de despeses i inversions respecte a l’increment dels ingressos en concepte de matrcula (nous estudiants), mantenint un finanament mxim de la Generalitat de 25,2 milions (el 23,3% del pressupost).

Amb aquests comptes, la UOC pretn donar resposta al creixement sostingut de la instituci des del 2015 i posar els fonaments perqu l’any 2020 la UOC es transformi en una universitat global que incrementi el seu impacte social. Des del 2014 la Universitat ha incrementat el seu pressupost un 32%, passant d’un de 81,8 milions d’euros (l’any 2014) a un altre de 108,1 milions (l’any 2018).

Patronat de la UOC

A ms del pressupost, el Patronat de la UOC ha donat llum verda al tancament de l’exercici 2017 i als informes de gesti presentats pel rector, Josep A. Planell, i pel gerent, Antoni Cahner.

El Patronat s el mxim rgan de representaci, govern i administraci de la UOC segons els Estatuts de la FUOC. Delega algunes de les seves funcions en la Comissi Permanent, que s l’rgan permanent d’administraci i gesti de la UOC. A ms, s assistit pel Consell Assessor, rgan consultiu.

Enllaos relacionats