10/1/18 · Institucional

La UOC incrementa un 3% el seu pressupost per al 2018

Foto: UOC

La UOC preveu ingressar 108,1 milions d'euros durant el 2018, dels quals 76,5 provindran dels ingressos de matrícula, 25,2 del Conveni programa subscrit amb el govern de la Generalitat, 4 de captació de fons de recerca i innovació i 2,4 d'altres ingressos. Els comptes representen un increment del 2,9% amb relació als de l’any 2017 i tenen com a objectiu quadrar la previsió de despeses i inversions respecte a l’increment dels ingressos en concepte de matrícula (nous estudiants), mantenint un finançament màxim de la Generalitat de 25,2 milions (el 23,3% del pressupost).

Amb aquests comptes, la UOC pretén donar resposta al creixement sostingut de la institució des del 2015 i posar els fonaments perquè l’any 2020 la UOC es transformi en una universitat global que incrementi el seu impacte social. Des del 2014 la Universitat ha incrementat el seu pressupost un 32%, passant d’un de 81,8 milions d’euros (l’any 2014) a un altre de 108,1 milions (l’any 2018).

Patronat de la UOC

A més del pressupost, el Patronat de la UOC ha donat llum verda al tancament de l’exercici 2017 i als informes de gestió presentats pel rector, Josep A. Planell, i pel gerent, Antoni Cahner.

El Patronat és el màxim òrgan de representació, govern i administració de la UOC segons els Estatuts de la FUOC. Delega algunes de les seves funcions en la Comissió Permanent, que és l’òrgan permanent d’administració i gestió de la UOC. A més, és assistit pel Consell Assessor, òrgan consultiu.

Veure més sobre Institucional