15/2/18 · Salut

DKV i la UOC promouran hàbits de vida saludables per mitjà de les TIC

Foto: UOC

DKV i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) han firmat un acord de col·laboració per a treballar conjuntament en activitats de promoció i adopció d'hàbits de vida saludables per mitjà de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). El conveni l'han signat aquest gener el rector de la UOC, Josep A. Planell, i el conseller delegat de DKV, el Dr. Josep Santacreu, a la seu de la UOC de l'avinguda del Tibidabo, 39, de Barcelona.

Gràcies a aquest conveni, totes dues institucions impulsaran recerques sobre la promoció d'estils de vida saludables incidint especialment en l'anàlisi de les barreres i els facilitadors del canvi en els hàbits relacionats amb la salut. Mitjançant aquest acord es potenciarà, també, el desenvolupament de recerques i publicacions científiques que fomentin l'ús de les TIC en l'àmbit sanitari.

En paraules del rector Planell, «aquest conveni amb DKV obre la porta a la col·laboració amb diferents actors de la salut amb els quals compartim l'objectiu de contribuir a la promoció dels estils de vida saludables, així com a l'estudi de quines són les barreres i els facilitadors en l'adopció d'hàbits de vida saludables, l'apoderament dels ciutadans en relació amb la seva salut i, en general, amb la promoció de la qualitat de vida de les persones».

Per al Dr. Santacreu, «treballem per a crear un nou model de salut digital al nostre país en el qual l'individu és al centre; incentivem i donem suport als usuaris perquè puguin seguir uns hàbits de vida saludables i, a més, es puguin monitorar d'una manera senzilla, responsable i en qualsevol lloc».

Sobre la UOC

Amb els seus més de vint anys d'història, la UOC s'ha consolidat com una universitat innovadora que, mitjançant el seu model educatiu basat en la personalització i l'acompanyament de l'estudiant per mitjà de l'aprenentatge en línia, forma les persones al llarg de la vida i contribueix al seu progrés i al de la societat, alhora que duu a terme recerca sobre la societat del coneixement. Té més de 54.000 estudiants en 102 països i seus a Espanya, Mèxic i Colòmbia, al mateix temps que manté projectes, acords i col·laboracions amb universitats i institucions de tot el món. Mitjançant la creació recent del seu centre acadèmic eHealth Center, capacita i apodera el ciutadà i els professionals mitjançant les tecnologies perquè liderin el canvi de paradigma en salut.

Sobre DKV

DKV lidera el futur de la digitalització del sector salut a Espanya amb el desenvolupament d'eines capdavanteres en salut electrònica com Quiero Cuidarme, l'aplicació de salut més baixada d'Espanya. DKV està implantat en tot el territori nacional, amb una àmplia xarxa d'oficines i consultoris on treballen gairebé dos mil empleats que donen servei a prop de dos milions de clients.

Per a més informació: www.dkvseguros.com

DKV Seguros
Gabinet de Premsa – Patricia Sánchez – Isabel Mora