La UOC obre una oficina a Alacant

Foto: ULab

17/05/2018
Anna Torres Garrote
L'espai donar servei als 700 estudiants que la Universitat t en aquesta provncia valenciana

Els 700 estudiants que la UOC t a Alacant tindran la universitat en lnia ms a prop que mai, perqu des del 21 de maig disposaran d'un nou espai al qual dirigir-se. Es tracta del primer Punt UOC situat en aquesta provncia valenciana, que estar a les instal·lacions d'ULab Ideas Meeting Point, un centre de coworking per a emprenedors i de formaci situat a la Plaa de San Cristbal. Aquest nou espai fsic permetr oferir un tracte ms personal als alumnes i establir un millor contacte amb les autoritats i les institucions del territori.

Entre els serveis oferts als estudiants hi haur el de devoluci del prstec bibliotecari, l'acarament de documentaci i la participaci en activitats organitzades per la Universitat. A ms, des d'ULab tamb es facilitar informaci referent a l'oferta formativa i el model d'estudi virtual, pel qual ja aposten ms de 54.000 estudiants de tot el mn.

La UOC t prop de 700 estudiants a la provncia d'Alacant, una de les zones de la Comunitat Valenciana amb ms creixement en els darrers tres anys. «Per aix criem necessari que la Universitat fes el pas per obrir un espai fsic i estar ms a prop dels alumnes», explica Teresa Nielles, delegada territorial de la UOC en aquesta comunitat autnoma.

La UOC ha apostat per les instal·lacions d'ULab perqu «la seva filosofia i ra de ser ens van agradar des del principi», explica Nielles. «La innovaci, el treball en xarxa, els espais oberts, la cocreaci i la col·laboraci sn conceptes que encaixen molt al nostre ADN», afegeix.

Per la seva banda Isabel Romero, responsable de projectes d'ULab , diu que la col·laboraci amb la UOC «s un pas ms en el nostre propsit de ser un lloc a tenir en compte ja no solament en el nostre mbit geogrfic d'influncia, sin fins i tot internacionalment». ULab t treballadors i alumnes procedents de diferents pasos, que trien el seu modern edifici tant per exercir la seva funci professional com per aprofundir en coneixements mitjanant els mltiples cursos o msters d'especialitzaci impartits per diferents col·laboradors.

La UOC a la Comunitat Valenciana

Amb aquest Punt UOC a Alacant, s'amplia la presncia territorial de la UOC a la Comunitat Valenciana, on actualment hi ha seu a les ciutats de Valncia i Vila-real i dos Punts UOC a les poblacions de Sueca i Benicarl.