La UOC treballarà amb universitats d'arreu del món per millorar la qualitat tecnològica a l'educació superior

Foto: LinkedIn Sales Navigator / Unsplash (CC)

25/05/2018
Redacció
L'objectiu del grup de treball és incrementar la qualitat i l'eficàcia tecnològica de l'educació superior i universalitzar l'accés al coneixement

Els dies 28 i 29 de maig tindrà lloc la primera trobada del Grup de Treball sobre el rol de les tecnologies en l'educació superior (Working Group «The Role of Technology in Higher Education»), que promou l'Associació Internacional d'Universitats (IAU), una de les xarxes institucionals estratègiques de la qual la UOC forma part.

Aquest nou grup de treball té com a objectiu incrementar la qualitat i eficàcia tecnològica de l'educació superior per reduir les desigualtats. Alhora, significa una aposta ferma per millorar la qualitat de l'educació superior i facilitar l'accés al coneixement i l'educació per a tothom.

La trobada, que se celebrarà a Bucarest (Romania), comptarà amb Daniel Riera, sotsdirector dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació, qui serà nomenat membre del grup en representació de la Universitat.

La UOC, com a referent en l'ús innovador de les noves tecnologies aplicades a l'educació, formarà part d'aquest grup, en el qual compartirà experiències i bones pràctiques amb universitats d'arreu del món i aportarà el seu coneixement i expertesa per a la millora de l'educació superior per mitjà de l'aprenentatge en línia.

#expertsUOC

Foto del professor Daniel Riera Terrén

Daniel Riera Terrén

Professor dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació
Director del programa d'Enginyeria Informàtica

Expert/a en: Modelització, simulació i optimització de sistemes.

Àmbit de coneixement: Programació, modelització i intel·ligència artificial.

Veure fitxa