• Escoltar

Taller: "Innovació oberta portada a la pràctica"

10/02/2014 Cicle "Dijous amb l'OSRT"

Què és la innovació oberta? Com s’ha de dur a terme? Quins són els factors d’èxit? Les respostes a aquestes qüestions vindran de la mà d’Ignasi Clos i Joan Ras, socis d’Induct, companyia noruega especialitzada en la creació de comunitats d’innovació oberta a nivell internacional, qui protagonitzaran el pròxim 27 de febrer una nova sessió del cicle Dijous amb l’OSRT. L’acte està plantejat com una sessió pràctica on els participants se submergiran en la innovació oberta partint d’exemples concrets. El taller, amb una durada aproximada de 90 minuts, tindrà lloc, a les 10.30, a la sala -1B i -1H de la Seu 22@ de la UOC (Rambla del Poblenou 156, Barcelona).

En cas de voler assistir-hi, cal realitzar la inscripció abans del 25 de febrer a través del formulari del següent enllaç.

El cicle

Sota la denominació Dijous amb l’OSRT l’Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència de la UOC (OSRT) organitza l’últim dijous de cada mes –tret dels períodes de vacances– una sessió formativa amb la participació d’experts en aspectes relacionats amb l’activitat d’R+D+I. En el següent enllaç es poden consultar els vídeos de les anteriors sessions.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.