• Escoltar

Vídeo: "Comunicació i posicionament de l'activitat d'R+D+I: Com, quan i on?"

03/04/2014 Cicle "Dijous amb l'OSRT"

La comunicació i el posicionament de l’R+D+I s’erigeixen com uns dels eixos a reforçar en el context actual. Les institucions finançadores posen cada vegada més èmfasi en aquest àmbit, conscients que una transferència i una difusió efectiva dels resultats de recerca contribueixen a l’enriquiment de la societat així com a la seva competitivitat.

Com es pot abordar la comunicació d’un projecte de recerca? On s’han de destinar esforços? Quins canals i productes de comunicació són els més adequats segons els públics objectius? Amb quina freqüència planifico les meves accions? Com interaccionar amb els mitjans? En el taller Comunicació i posicionament de l’activitat d’R+D+I: Com, quan i on?, Eva Loste, directora d’Ubik Media -agència de comunicació especialitzada en la recerca i el desenvolupament-, va tractar totes aquestes qüestions proporcionant estratègies i eines amb les quals dirigir amb èxit la comunicació de l’R+D+I, en una nova sessió del cicle Dijous amb l'OSRT que va tenir lloc el 27 de març.

Hi va haver la possibilitat de comentar la xerrada via Twitter amb el hashtag #UOCcomrdi. En el següent enllaç podeu consultar-ne les piulades al web d'Storify. A més, als enllaços relacionats podeu descarregar la presentació de la ponent.

El cicle Dijous amb l’OSRT apropa un tema d’interès per al personal d’R+D+I cada últim dijous de cada mes de la mà d’un expert en alguna matèria.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.