• Escoltar

#SpinUOC 2016, nova cita amb el coneixement transferible de la UOC

17/05/2016 Coneix de prop els projectes de la comunitat universitària, presentats de manera innovadora

El pròxim 16 de juny, a les 19.00 h, l’antiga fàbrica d’Estrella Damm acollirà la 4a. edició de l’#SpinUOC, l’esdeveniment del coneixement transferible de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) que apropa solucions innovadores de la comunitat UOC al teixit socioeconòmic. La realitat augmentada i virtual, aplicacions mòbils en l’àmbit social, l’art, la cultura i l’oci, el consum col·laboratiu o els jocs formatius són alguns dels àmbits temàtics dels projectes protagonistes d’enguany.

Un cop més la jornada ha estat concebuda perquè se celebri en un ambient distès, amb música en viu i cervesa, mentre es presenten els vuit projectes protagonistes —seleccionats per un jurat mitjançant convocatòria prèvia— en poc més de cinc minuts i quinze diapositives cadascun. En acabar les presentacions hi haurà un espai dedicat a les trobades #SpinMeetings, on els ponents i els assistents podran establir contacte per a conèixer els detalls dels projectes de primera mà. Òscar Dalmau tornarà a ser el presentador que conduirà l’esdeveniment.

Els projectes seleccionats tracten innovacions transferibles ben diverses: la promoció i la compravenda d’art accessible mitjançant un canal directe; la gestió informatitzada de distribució d’aliments solidaris; la creació de videojocs, jocs formatius i experiències ludificades mitjançant tecnologies de proximitat; la gestió d’ofertes en experiències de luxe i bonificacions pel risc de la sobrereserva; el desenvolupament d’eines de dibuix que combinen la realitat i els mons digitals; experiències de realitat augmentada i virtual; una plataforma de consum col·laboratiu per a rebre i impartir classes particulars entre la comunitat universitària, o un joc interactiu sobre coneixements musicals.

Amb #SpinUOC l’esdeveniment es pot seguir i comentar a les xarxes socials. Enguany rep la col·laboració de 4YFN, Estrella Damm, Foment del Treball Nacional i Seed & Click.

Inscripcions

Vine a l’#SpinUOC 2016 i coneix de prop els seus projectes. En aquest enllaç pots formalitzar la inscripció i programar els #SpinMeetings, reunions breus amb els responsables de projectes concrets.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.