"Connecting workplace and learning in higher education"

14/06/2017
Primer seminari del projecte europeu Skill Up

El primer seminari del projecte europeu Skill Up, que tindr lloc el 19 de juny i es titula «Connectar el lloc de treball i l’aprenentatge en l’ensenyament superior», t per objectiu compartir els resultats en curs del projecte i reflexionar-hi. Al seminari, que ser en angls, hi participaran els membres del consorci, que tamb presentaran els principals resultats assolits fins ara.

Hi haur la intervenci de dos ponents destacats. Joan Miquel Verd Perics, director del Centre de Recerca Sociolgica sobre la Vida Diria i la Feina (QUIT) i professor agregat del Departament de Sociologia de la Universitat Autnoma de Barcelona (UAB), se centrar en la manera com els representants dels ocupadors perceben les destreses per a l’ocupabilitat dels graduats i si les institucions d’ensenyament superior proporcionen les destreses necessries per al mn laboral. Eva Edman Stlbrandt, professora lectora i directora d’estudis del Departament d’Educaci de la Universitat d’Estocolm, i tamb membre de l’equip del projecte, far una presentaci sobre la manera com els enfocaments d’aprenentatge autntic en l’ensenyament superior poden millorar les destreses per a l’ocupabilitat dels nous graduats.

Sobre el projecte

L’objectiu del projecte Erasmus+ Skill Up s agrupar institucions educatives i empreses per donar resposta a la prioritat urgent establerta en les poltiques de l’estratgia Europa 2020 de promoure l’ocupabilitat dels graduats per mitj de l’enfortiment dels lligams entre els plans d’estudi de l’ensenyament superior i el mn laboral. El projecte s coordinat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i dirigit per Adriana Ornellas, professora dels Estudis de Psicologia i Cincies de l’Educaci, amb la participaci i la implicaci de les institucions del consorci segents: l’Institut Obert de Catalunya (IOC), la Universitat d’Estocolm, la Universitat Tcnica de Cincies Aplicades de Wildau (TH Wildau) i la Fundaci Factor Hum.

El projecte s a punt de llanar el seu lloc web: skill-up-project.eu. En aquest espai es compartir i s’actualitzar regularment informaci interessant sobre el desenvolupament del projecte i els seus resultats.

Vols saber ms sobre el projecte Skill-Up i sobre com connectar el mn laboral i l’aprenentatge de l’educaci superior? Inscriu-te aqu i vine al seminari el 19 de juny a la seu de Tibidabo de la UOC.