Notícies

Estudiants de doctorat de la UOC fan la tesi en empreses sobre intel·ligència competitiva, artificial i metaheurística

Doctorats industrials

Tres nous estudiants de doctorat de la UOC faran la tesi en una empresa gràcies al programa de Doctorats industrials, promogut per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, captar i retenir talent i permetre als doctorands desenvolupar projectes de recerca en una empresa.

Roman Buil durà a terme la tesi Applications of Machine Learning, Simulation and Metaheuristics in Solving Real-World Problems a l’empresa ACCENTURE, amb Daniel Riera, investigador del grup de recerca Internet Computing & Systems Optimization (ICSO), com a tutor de tesi. L’objectiu del projecte és integrar diverses tècniques per a resoldre problemes del món real.

Alfons Freixes impulsa la tesi Applications of Analytics to Smart and Sustainable Cities, a l’empresa EUNCENET, amb Ángel Juan, investigador principal del grup ICSO, com a director. Aquesta recerca té l’objectiu de donar solucions basades en intel·ligència artificial per a alguns dels reptes identificats en el context de ciutats intel·ligents sostenibles.

Javier de Ramón durà a terme la tesi Intel·ligència competitiva en l’organització de fires i el seu impacte al territori: cas de Fira Barcelona, a la Fira de Barcelona, amb Eva Ortoll, investigadora del grup de recerca Knowledge and Information Management in Organizations Research Group (KIMO), com a tutora. L’objectiu de la tesi és analitzar l’impacte que la intel·ligència competitiva té en els organitzadors firals i els seus territoris d’influència.