Notcies

Tu pots ser investigadora

Autora: Beatriz Arribas
11/01/2018
Tallers i xerrades d'investigadores UOC per al Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Cincia

Per al Dia Internacional de la Dona i la Nena a Cincia, la UOC col·labora amb la iniciativa 11 de febrer. Amb l'objectiu de contribuir a eliminar la bretxa de gnere que actualment existeix en l'mbit cientfic. Les investigadores de la UOC, Ana Bach, Elena Muoz, Raquel Veijo, Susanna Tesconi i Raquel Herrera faran xerrades als alumnes de les escoles Perez Iborra i Sagrada Famlia - Horta. Des de la UOC s'organitza l'esdeveniment "Tu pots ser investigadora" obert a tot el pblic i la campanya #DiaDonaiCienciaUOC a xarxes socials.

Esdeveniment «Tu pots ser investigadora»

La UOC col·labora el 3 de febrer amb el Col·legi Sagrada Famlia - Horta per a l'organitzaci de l'esdeveniment adreat a famlies amb l'objectiu de conscienciar les nenes de la possibilitat de cursar una carrera cientfica, de fomentar la igualtat de gnere en la cincia i de promoure l'inters per carreres STEM. Diferents investigadores UOC i el grup de recerca de GenTIC, expert en igualtat de gnere, ens mostren qu significa ser investigadora. El programa consta de diferents tallers interactius per a nens i nenes i joves de diferents edats i els seus pares. Els detalls del programa es poden consultar aqu. L'esdeveniment s gratis, per es demana d'inscriure-s'hi mitjanant aquest enlla.

#DiaDonaiCinciaUOC

En la campanya de comunicaci «Tu tamb pots ser investigadora!» les investigadores expliquen en quin moment van decidir dedicar-se a la cincia i com ha estat de complicat, o no. Segueix-nos a Twitter (@UOC_research), Facebook (@UOCresearch) i Instagramm (@UOCuniversitat) amb l’etiqueta #DiaDonaiCinciaUOC.

Imatge: Beatriz Arribas.

Enllaos relacionats