Notícies

Barcelona acull el congrés internacional "Next Generation Student Success Symposium"

22/03/2018
Una oportunitat per a innovadors, decision makers i inversors d'educació superior per explorar una visió compartida per a l'entorn digital

La UOCDXtera InstituteGerman Alliance for EducationStrada Education Network organitzen la trobada internacional Next Generation Student Success Symposium, adreçada especialment a decisions makers i investigadors d’organitzacions d’ensenyament superior. El simposi tindrà lloc del 19 al 21 de juny al Palau Macaya a Barcelona. Hi ha possibilitat de fer propostes de ponències a través del call for abstracts, tenint com a termni el 15 de maig.

Durant els últims vint anys i com a resposta a l’aprenentatge en línia, han aparegut els entorns d’aprenentatge digital oferint un únic sistema de suport. Les institucions educatives, veient l’abast omnipresent d’internet i l’augment de l’alfabetisme digital, s’adonen que el que han d’oferir no és un sol entorn d’aprenentatge, sinó un ecosistema d’aprenentatge digital. Cada vegada hi ha més demanda de funcions educatives diverses i complexes, referides a l’avaluació, l’acreditació, la personalització i l’anàlisi. Cal dissenyar nous enfocaments i oferir una àmplia gamma de solucions que donin suport als nous mètodes i possibilitats d’aprenentatge que apareixen. Aquest enfocament digital significa que les metodologies d’aprenentatge i anàlisi han de continuar i continuaran evolucionant, i que ens hem de preparar per a la següent generació d’aprenentatge. Els sistemes educatius d’avui han de ser adaptables si en volem evitar l’obsolescència.

El Next Generation Student Success Symposium és una oportunitat perquè innovadors, influenciadors i inversors de l’ensenyament superior es trobin i explorin una visió compartida de l’entorn digital de la pròxima generació que ajudi a l’èxit dels estudiants. L’objectiu d’aquesta trobada és compartir el que passa avui, però també oferir una visió audaç sobre el futur de l’entorn digital de la pròxima generació o sistemes que permetran que prosperin tant els entorns d’aprenentatge, la intel·ligència de negoci i l’analítica de l’aprenentatge com l’educació i els itineraris professionals. El simposi està obert a investigadors, innovadors, influenciadors, líders i emprenedors que busquen transformar la impartició de l’ensenyament i les activitats per a l’èxit dels estudiants en l’ensenyament.

Inscripcions i call for abstracts

Per inscriure's al congrés, cal demanar un codi a dxtera@uoc.edu. Hi ha la possibilitat de fer propostes de ponències en aquest call for abstracts, tenint com a termini el 15 de maig de 2018. En cas de dubtes, és possible contactar amb a dxtera@uoc.edu.