Notcies

La Biblioteca organitza tallers sobre llibres digitals amb motiu de Sant Jordi
[15/04/2011]
La Biblioteca de la UOC ha organitzat diverses activitats amb motiu de la celebraci de Sant Jordi. Aix, ofereix tallers sobre llibres digitals a l'espai del Wikilounge de la UOC (Rambla de Catalunya, 6, Barcelona) del 18 al 23 d'abril. Les persones interessades en testejar els nous dispositius de lectura de llibres electrnics poden participar-hi, aix com tamb membres de la seva prpia comunitat universitria.

La Universitat obsequiar els participants amb la descrrega d’un llibre electrnic i amb una experincia original i indita sobre les diferncies entre el suport tradicional de lectura i els llibres digitals.

Programa dels tallers:

• Dilluns 18: Alumni (11 h) i estudiants de l'aula Tecnologies de la Informaci (18 h)
  • Dimarts 19: Periodistes (12 h)
  • Dimecres 20: Estudiants del postgrau de Llibre i lectura en la Societat de la Informaci (11 h)
  • Dijous 21: Subscriptors de LletrA (11 h)
  • Dissabte 23: Estudiants de la UOC (10, 11.30 i 17 h) i pblic en general (13 i 18.30 h)
Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.