Antoni Cahner, nou gerent i director general de la FUOC

• Escoltar

Antoni Cahner, nou gerent i director general de la FUOC

13/11/2014 La Comissi Permanent del Patronat de la UOC ha aprovat aquest dimecres el nomenament d'Antoni Cahner com a nou gerent i director general de la FUOC. Cahner, fins ara director de l'rea de Desenvolupament Global de la Universitat, pren el relleu en el crrec de Mireia Armengol.

Un cop completat el perode de transici que el rector i la gerent sortint, Mireia Armengol, van acordar al comenament del mandat, el mes d'abril de 2013, i encarrilats els principals reptes estratgics de la UOC, la fins ara gerent ha comunicat al rector la seva voluntat d'iniciar una nova etapa professional a partir del mes de gener de 2015.

s per aix que a proposta del rector, Josep A. Planell, la Comissi Permanent del Patronat de la UOC ha decidit designar Antoni Cahner, actual director de l'rea de Desenvolupament Global, com a nou gerent i director general de la FUOC.

Mireia Armengol ha ocupat els crrecs de gerent de la UOC i directora general de la FUOC des del 28 novembre del 2012. Prviament havia estat vicegerent de Gesti de la Universitat.

Relleu intern

Per la seva banda, Antoni Cahner es va incorporar el passat mes de juliol a la UOC com a director de Desenvolupament Global amb l'encrrec de definir i executar l'estratgia de creixement i internacionalitzaci de la Universitat. Cahner ha ocupat diversos llocs d'alta direcci en l'mbit de la gesti d'organitzacions.

Llicenciat en Cincies Fsiques per la Universitat de Barcelona, MBA per ESADE i PDG per l'IESE, fins al passat mes de juliol ocupava el crrec de vicepresident de Systems Integration a T-Systems.

Cahner va comenar la seva trajectria professional a l'Institut Catal de Tecnologia (ICT) el 1991 com a director de Formaci i consultor. Entre el 1997 i el 2001 va ocupar el crrec de responsable de Qualitat de Gedas Iberia, empresa que pertany al grup Volkswagen.

Abans d'entrar a T-Systems Iberia, va ocupar tamb diversos llocs de direcci en l'mbit de la gesti de la formaci superior, primer com a director de Desenvolupament de Negoci a GEC, SA i ms tard com a director general de Planeta UOC SL i gerent adjunt de la UOC (de 2001 a 2005). A comenament del 2006 va participar en el disseny de l'estratgia de desenvolupament de l'activitat del Grup Planeta en l'mbit de la formaci superior, on va ocupar el crrec de director general de la Divisi EAE Online des que es va crear.

Gerent de la UOC i director general de la FUOC

Tal com especifiquen les nostres Normes d'organitzaci i funcionament, correspon al gerent la direcci de la gesti ordinria de la Universitat, a ms de les funcions de control legal, econmic i pressupostari de l'activitat de la UOC, i les que pugui determinar el Patronat. s nomenat i destitut pel mateix Patronat, del qual, per ra del crrec, s el director.

El gerent s membre de ple dret del Comit de Direcci Executiu i assisteix a les reunions del Patronat i de la Comissi Permanent de la FUOC, amb veu i sense vot. A ms, el gerent pot ser assistit per vicegerents, el cessament i l'assignaci de funcions dels quals li corresponen. Correspon al rector el seu nomenament, a proposta del gerent.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.