24/2/16 · Institucional

La psique, l'empresa i les lleis, el que interessa més als estudiants de la UOC

El segon semestre de la UOC arrenca aquest dimecres amb 33.992 estudiants. D'aquests, la gran majoria (30.242) començaran graus i màsters universitaris, és a dir, títols oficials. El grau amb més demanda és Psicologia (amb 3.605 estudiants), seguit dels d'Administració i Direcció d'Empreses (3.291) i Dret (2.206). Destaca, també, que gairebé un 5% dels estudiants són estrangers i que 4.300 persones començaran a la UOC per primera vegada.
Foto: UOC

Quant a màsters universitaris, els més demanats són: Advocacia, Dificultats de l'aprenentatge i trastorns del llenguatge, Prevenció de riscos laborals, i un d'interuniversitari, ofert amb la UPF, de Formació de professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes, que superen els 200 estudiants cada un.

El gran gruix d'estudiants que trien la UOC són catalans, un 72,2%; un 22,9% són de la resta de l'Estat, i un 4,9%, estrangers. En total, s'estudia virtualment des de 87 països.

La UOC posa a disposició de tots aquests estudiants 2.728 professors col·laboradors, 557 tutors i 2.325 aules virtuals.

Cal posar èmfasi en les 4.300 persones que començaran a la UOC per primer cop i que representen un 12,6% del total d'estudiants. També en aquest cas es repeteix el patró general: el grau que més trien és Psicologia, seguit d'ADE i Dret.

Gairebé 2.200 aprenen llengües

A més dels títols oficials i propis, els estudiants també trien la UOC per aprendre un idioma. En concret, comencen aquest semestre 2.188 persones matriculades al Centre d'Idiomes Moderns, on es pot aprendre Anglès, Francès, Alemany, Japonès, Xinès, Espanyol i Català.

14 títols oficials s'ofereixen amb altres universitats

Aquest curs la UOC ofereix 60 títols oficials, 14 dels quals s'ofereixen amb una altra universitat, és a dir, que són interuniversitaris. Hi ha 21 graus, 36 màsters universitaris i 3 doctorats.

Pel que fa a l'oferta pròpia, hi ha 320 màsters, postgraus, especialitzacions i cursos propis i 355 seminaris, cursos de llengües i assignatures per a cursar lliurement.

Veure més sobre Institucional