Adhesió a l'Any de la Paraula Viva de l'IEC

Logotip dels 100 anys de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans
30/09/2011

El Programa del Llengua i literatura catalanes, dels Estudis d'Arts i Humanitats de la UOC, s'adhereix a l'iniciativa "Any de la paraula viva", de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans a través de totes les activitats de la titulació previstes per aquest curs acadèmic.

El primer dels actes previstos és “Sagarra i altres cinèfils de l’Ateneu”.

L’any 2011 coincideixen els centenaris de la Secció Filològica i de Joan Maragall, el poeta de la paraula viva, que en l’Elogi de la paraula afirma que és “la cosa més meravellosa d’aquest món” i exalta “la seva misteriosa força creadora”.

Amb aquest motiu, la Secció Filològica i la Institució de les Lletres catalanes convoquen tota la societat a promoure al llarg d’aquest any tota mena d’iniciatives que contribueixin a descobrir, compartir, exercitar i celebrar la vitalitat, la creativitat expressiva i el dinamisme innovador de la llengua catalana, sota el lema “2011, l’any de la paraula viva”.