Actualitat

La UOC supera el miler de graduats a Mèxic
[27/03/2012]
La UOC ha superat oficialment el miler de graduats a Mèxic amb la cerimònia de graduació de la promoció de 2011, que va presidir ahir la seva rectora, Imma Tubella, a Mèxic D. F. «Aquests bons resultats confirmen l'excel·lència del nostre model d'ensenyament i aprenentatge i de les titulacions que oferim», va afirmar la rectora, que també va manifestar el desig d'aquesta universitat de «continuar estrenyent els llaços de col·laboració que mantenim amb nombroses institucions mexicanes i de la resta de Llatinoamèrica, per ampliar la presència i l'oferta de la UOC a tota la regió».

«Ja fa anys que treballem en aquesta línia i per moltes raons tenim clar que és una àrea preferent per a la UOC, no solament perquè estem convençuts del benefici mutu de la col·laboració, sinó també perquè els resultats recollits fins ara ho demostren», va assegurar Imma Tubella.

«Però, en tot cas ―va afegir la rectora―, volem treballar seguint els valors d'internet, en xarxa, amb socis locals i donant resposta a les necessitats dels territoris on actuem; mai planificant sols des d'un despatx de Barcelona».

En la cerimònia de graduació, que es va celebrar a la seu de la Casa Telmex de la capital mexicana, hi van intervenir Javier Elguea Solís, rector de l'Institut Tecnològic de Telèfons de Mèxic (INTTELMEX), com a padrí de la graduació, i el director per a Llatinoamèrica d'EduIT, David Naranjo, en qualitat de representant de graduació.

En el transcurs de la cerimònia, es va fer lliurament de deu diplomes de màster i cinquanta-quatre diplomes de postgrau, lliurats a nou titulats en Direcció i gestió de les tecnologies de la informació, cinc en Disseny i comunicació multimèdia i quatre en Mercats financers, entre altres.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.