Què són els cursos de formació contínua online?

Els nostres cursos de formació contínua són de curta durada, flexibles i adaptats a tu i a les necessitats de les empreses. Et professionalitzen i et capaciten, aportant-te el coneixement que necessites en cada moment i les habilitats que reclama el mercat laboral.

La formació contínua està pensada per ser compaginada amb la teva vida professional i personal. Es tracta d'una formació de temàtiques variades, sense classes ni horaris, que et permet aprendre al teu ritme i on tu vulguis.

Amb la formació contínua de la UOC, tria el que vols aprendre i construeix el teu camí.

Sense classes ni horaris

Modalitat 100% online

Durada curta i flexible

568cuMXpK_M

Entre quins tipus de programes puc escollir?

Cursos professionalitzadors Link opens in a new window

Formació enfocada al món laboral que et permet adquirir habilitats per desenvolupar els teus reptes professionals.

Cursos de postgrau Link opens in a new window

Formació superior de curta durada centrada en els temes que t'interessen més.

Assignatures lliures Link opens in a new window

Gaudeix del plaer d'aprendre amb les assignatures de graus i màsters de la UOC.

Cursos universitaris Link opens in a new window

Adquireix competències universitàries especialitzades amb els nostres cursos universitaris online.

Estudia online
A la UOC, l’equip de professorat i tutoria t’acompanya en tot moment.

Per què escollir la UOC?

Avalada pels nostres graduats i graduades

Un 85 % tornaria a triar la UOC.

Un 84 % està satisfet/a amb la titulació.

Estudiants

Estudia i treballa.

Reconeguda per les empreses.

Model educatiu

La UOC es caracteritza per un model educatiu propi, basat en una metodologia online de qualitat, que situa l'activitat de l'estudiant al centre. Amb nosaltres, l'estudiant aprèn de manera activa.

Premis internacionals

Avalen la nostra metodologia online la implicació en projectes de recerca, el compromís social i una trajectòria vinculada a l'e-learning de qualitat.

Graduats i graduades

Vols més informació?

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC.

Tipus de formació
Tipus de programa
Àrea
Gènere
En quin idioma desitges rebre la informació?