28/05/2019

Convocatòria
El passat 4 de març va entrar en vigor la Normativa de UOC Alumni, amb l'objectiu de regular l'estructura organitzativa de UOC Alumni, espai obert i col·laboratiu previst a l'article 33 de les Normes d'organització i funcionament (NOF) de la UOC amb la finalitat de vetllar pel reconeixement i el prestigi dels ensenyaments de la UOC, tot potenciant els vincles i els lligams amb els diferents sectors professionals.

Ara ha arribat l'hora d'escollir les persones que us representaran al Consell Alumni. Aquest òrgan té un paper fonamental en el govern i la direcció de UOC Alumni i té com a objectiu regir, administrar i representar el col·lectiu Alumni, així com vetllar pels seus drets i interessos.

Vull aprofitar l'obertura del procés electoral per a agrair sincerament als representants dels alumni la feina feta en les etapes prèvies al Consell. La seva participació ha estat indispensable per a la consolidació de la nostra comunitat Alumni.

Ara us pertoca a vosaltres triar les titulades i titulats de la UOC que us representaran en aquest òrgan, i, per tant, us convido a participar en aquestes eleccions de representants.

Us encoratjo a implicar-vos en aquest procés electoral, a presentar-hi les vostres candidatures i a votar.

Moltes gràcies per la vostra participació.

Josep A. Planell Estany
Universitat Oberta de Catalunya

28/05/2019 - 31/05/2019

Cens electoral

Finalitzat el termini per a les reclamacions al cens (30/05/2019), queda disponible el cens definitiu per a les vostres consultes.

03/06/2019 - 19/06/2019

Candidatures

Presenta la teva candidatura al Consell Alumni.

El termini per a presentar candidatures és del 03/06/20196 al 12/06/2019.

Envia un correu electrònic a la Junta Electoral (jelectoral@uoc.edu), indicant el nom, cognoms, DNI i la voluntat de presentar la teva candidatura.

El 17 de juny es publicarà la llista provisional de candidatures.

Els dies 17 i 18 de juny es podran presentar reclamacions a la llista provisional de candidatures.

El 19 de juny es publicarà la llista definitiva de candidatures.

20/06/2019 - 24/06/2019

Campanya electoral

Consulta tota la informació de les candidates i candidats a representar el col·lectiu alumni al Consell.

En aquesta elecció s'escullen els 8 representants dels alumni per al Consell.

Les votacions s'obriran el proper 25 de juny a les 11 h (hora peninsular CMT+1) i es tancaran el 26 de juny a les 13 h.

25/06/2019 - 26/06/2019

Votacions

En aquesta elecció s'escullen els 8 representants dels alumni per al Consell.

En la teva papereta podràs escollir fins a 5 candidates o candidats. L'aplicació permet fer totes les votacions que vulguis. Has de saber que només es guarda la última que hagis emès.

Molt important. Per votar t'hauràs d'identificar amb el nom d'usuari i la contrasenya de la UOC. Si no la recordes, aquí pots recuperar la teva contrasenya.

26/06/2019 (27/06/2019 resultats definitius)

Resultats

El proper 26 de juny, en acabar les votacions i realitzar l'escrutini, la Junta Electoral de la UOC farà públics els resultats provisionals.

Durante les 24 h següents a la seva publicació es podran presentar les reclamacions que s'estimin convenients.

Transcorregut aquest termini, la Junta Electoral proclamarà els resultats definitius.

Més de 10.200 persones segueixen l'activitat de @UOCalumni a Twitter

Uneix-te a la comunitat Alumni en Linkedin