Webinars

25/01/2018

Víctor Puig

Marca personal vs Marca professional

Internet ens ofereix infinitat d'oportunitats si sabem aprofitar-les. Quina és la millor forma per posicionar-nos en l'entorn digital? Amb la nostra marca personal o amb la professional? Hem de desvincular-les o les hem de sumar? Quin és el paper de les xarxes socials en la nostra Gestió de la Reputació Personal Online?

En aquest webinar Víctor Puig ens dóna eines per potenciar la nostra marca personal (sí, tú també ets una marca), ser rellevants i tenir cura de les conseqüències de no publicar, de publicar poc o de publicar massa coses.

VICTOR PUIG

Desenvolupador i responsable de projectes de digital media. Soci director de l'Agència ZINKDO. Autor de "Social Media: 250 consejos prácticos para diseñar tu estrategia en redes sociales".

Xarxes socials: LinkedIn, Twitter

Documentació generada