Webinars

25/03/2021
25/3/2021

Elia Méndez Bravo

L'adaptació digital implica un canvi de mentalitat basat en l'adaptació i en la cerca de solucions directes i simples utilitzant les tecnologies existents amb la finalitat de complir necessitats i expectatives de l'individu i com ha portat noves formes de crear valor tant a les empreses tradicionals (incumbents) com a les noves empreses (start-ups - disruptors), que en alguns casos han representat un revulsiu per al sector on operen.

En aquest webinar també fem una repassada als reptes als que s'enfronten les empreses, tenint en compte els canvis en el comportament dels consumidors i a les empreses on les cadenes de valor es converteixen en espais múltiples col·laboratius, sent el client el centre de l'estratègia, obligant a les empreses a modificar les seves estructures organitzatives, així com a identificar talent i atraure'l amb noves competències.

Elia Méndez Bravo, directora general de MMA Spain i soci de Senyakue, tractarà els següents temes:

1) Transformació digital versus adaptació.
2) Situació actual de la transformació digital a les PIMES.
3) Reptes als que s'enfronten les PIMES.
4) L'impacte de l'adaptació digital a la cadena de valor i en models de negoci.
5) La tecnologia com aliada. Tot són dades i tot és màrqueting.
6) Els actors de la digitalització. Des del CEO fins al CTO.
7) Maduresa en DX (transformació digital).
8) Com estan reaccionant les empreses.

Elia Méndez Bravo
Directora General de MMA Spain (direcció local de l'associació global Modern Marketing Association) i emprenedora autònoma i fundadora d'una empresa dedicada a l'establiment d'estratègies i formació en reputació personal i empresarial, així com en màrqueting digital per a PIMES i professionals autodidactes. Compta amb més de 30 anys d'experiència en els àmbits de màrqueting i comunicació, especialment a entorns tecnològics i més de 25 a llocs directius, dirigint equips multidisciplinars i multiculturals per a diferents països, desenvolupant estratègies de màrqueting i comunicació tant offline com digital. Docent i conferenciant tant en formacions in-company a grans empreses com a escoles, universitats, consultores i a esdeveniments.

Xarxes socials:  Linkedin , Twitter

Documentació generada