Nou portal de sortides professionals
24/11/2017
Plataforma per a poder trobar recursos recopilats en diferents àmbits professionals de forma àgil, intuïtiva i gratuïta.
UOC Alumni presenta aquest nou servei que dona resposta a la demanda dels usuaris dels serveis de carrera sobre les sortides professionals de les seves titulacions i la cerca de feina.

Es tracta d’una plataforma àgil, intuïtiva i gratuïta per a poder trobar recursos recopilats en diferents àmbits professionals.

El portal ofereix informació útil i actualitzada per a qualsevol graduat o estudiant que busqui feina, comenci a interessar-se pel mercat laboral o vulgui millorar la seva carrera professional.

· Si sou graduats hi podeu accedir des de UOC Alumni / Serveis de carrera / Portal de sortides professionals.

· Si sou estudiants, des de Campus / Més UOC / Món laboral / Portal de sortides professionals.

La informació s’estructura en dues grans branques, una de recursos generals i una altra d’específics, amb enllaços a webs i documents d’interès. Els generals ofereixen informació útil per a la cerca de feina, des de portals, tècniques de recerca, consells per a fer un bon CV o carta de presentació i referències sobre emprenedoria i mobilitat. Els recursos específics consten d’onze àmbits professionals (comunicació, cultura, dret, empresa, educació, informació, informàtica, política i administració, psicologia, salut i turisme) que inclouen informació genèrica, col·legis professionals, borses de treball i fòrums recomanats de cadascun d’aquests àmbits.

Enllaços relacionats

Més de 10.200 persones segueixen l'activitat de @UOCalumni a Twitter