El nou Consell UOC Alumni es posa en marxa
nou consell Alumni
11/11/2019
La UOC disposa d'una proposta de valor a l'altura de les millors organitzacions d'alumni
UOC Alumni afronta una etapa de consolidació amb una proposta de valor basada en serveis i acompanyament i, sobretot, comença una etapa de nous reptes en què la implicació dels graduats i graduades serà clau.

Amb aquesta voluntat d'impuls de la relació amb tota la comunitat alumni, el dia 7 de novembre va tenir lloc la primera reunió del nou Consell UOC Alumni, que té com a objectiu que la implicació i la complicitat siguin el motor de totes les accions.

El nou consell, sorgit de les eleccions celebrades el juny passat, està format per professionals de diferents sectors que aporten una visió, una experiència i un esperit crític propis per a construir una comunitat alumni més sòlida i implicada que afavoreixi el desenvolupament de la UOC.

Anna Armengol és qui assumirà, a partir d'ara, el càrrec de presidenta del Consell UOC Alumni. Armengol ha cursat el grau de Dret amb especialització de Dret Públic i Economia, i exerceix el càrrec d'experta nacional destacada (seconded national expert) a la Comissió Europea (DG Connect). Daphné Duval, Lourdes Muñoz, Sílvia Plana, Sonia Cambra, Roger Gomis, Montserrat Prats i Elena Trilla completen la representació del col·lectiu alumni.

De manera permanent, també formen part del Consell el rector, Josep A. Planell; el secretari general, Pere Fabra; el vicerector de Docència i Aprenentatge, Carles Sigalés, i la vicerectora de Competitivitat i Ocupabilitat, Àngels Fitó, que aspira a establir el nou model d'orientació i gestió de la carrera professional de l'estudiant, des de la seva captació fins que és alumni.

Durant els últims quatre anys, el consell que ara es renova ha treballat desplegant els serveis Alumni i, gràcies a aquesta tasca, la UOC disposa d'una proposta de valor a l'altura de les millors organitzacions d'alumni. Des de la UOC volem expressar un reconeixement sincer a la feina feta aquest temps per part de tot els membres del Consell i, especialment, a la implicació de Josep Jonàs -fins ara president del Consell UOC Alumni-, a qui hem demanat que ens acompanyi en aquesta nova etapa com a president emèrit.

El Consell UOC Alumni és l'òrgan col·legiat de govern i direcció de UOC Alumni. Té com a objecte regir, administrar i representar el col·lectiu Alumni, a més de vetllar pels seus drets i interessos.

UOC Alumni l'integren més de 78.200 graduats en més de 100 països i connectats a més de 20.000 empreses. Per a formar part d'Alumni cal un títol de 30 crèdits o més. Des de l'any 2017, Alumni ofereix una línia Premium que inclou serveis relacionats amb la carrera professional, l'actualització, el treball en xarxa i l'emprenedoria.

Més de 10.200 persones segueixen l'activitat de @UOCalumni a Twitter

Uneix-te a la comunitat Alumni en Linkedin