Marca personal i futur del treball
05/03/2020
València 05/03/2020
El món del treball es troba davant d’una profunda transformació. En els propers anys viurem canvis importants tant en el rol de la persona treballadora com en el rol de les empreses i organitzacions empleadores.

A la persona se l’espera amb una capacitat d’iniciativa i autonomia majors i en molts casos serà la persona qui escollirà el projecte professional que pot atendre en cada moment. Per a l’organització empleadora, ser atractiva i oferir reptes i projectes de qualitat i rigor serà clau.

A la Trobada Alumni València més de 40 alumni i estudiants vam treballar i debatre sobre aquests punts al llarg de dues hores de sessió dinamitzada per Irene Milián, experta en treball i comunicació.

Irene Milián compta amb una carrera de base d’Enginyeria Industrial i amb els anys s’ha reinventat per ajudar a les persones a millorar la seva marca personal i professional i a assolir els seus objectius de forma més eficient.

Per Irene, és imprescindible definir un focus, uns objectius clars per saber on volem arribar. Definir de forma clara la nostra proposta de valor és la millor manera d’expressar al món què oferim i què aportem professionalment i personal. Amb objectius clars i proposta de valor redactada, ja només cal visibilitat i comunicació. Quatre ingredients a l’abast de totes i tots per a potenciar-nos personalment i professionalment.

La UOC compta ja amb més de 5.100 alumni a la Comunitat Valenciana. Psicologia, Educació, Empresa, Tecnologia i Dret són els sectors més representats en aquesta comunitat. Per elles i ells la trobada serveix per a establir contactes i compartir experiències i oportunitats sobretot a nivell professional.

La tasca de les Seus de València i de Vila-real és un potent catalitzador per a implicar i fer la UOC cada dia més còmplice d’una xarxa de professionals que entén la formació com un camí natural de creixement i progrés.

Irene Milián

Consultora i formadora d'estratègia de negoci i marca personal. Fa classes a escoles de negoci sobre noves habilitats professionals i ocupabilitat. Els darrers 5 anys ha liderat start-ups tecnològiques d'innovació social i en paral·lel lidera el seu propi negoci de consultoria i formació. Formada en enginyeria d'Organització Industrial i màster en Desenvolupament de Negoci.

Xarxes socials: Linkedin, Instagram, Twitter, Web

Enllaços: