2021

L'eHealth Center atorgarā dos ajuts per a projectes de salut digital a estudiants de māster de la UOC

lego
09/11/2021
Imma Alberch
El centre atorgarā dos ajuts per a projectes de salut digital a estudiants dels Estudis de Cičncies de la Salut i dels Estudis d'Informātica, Multimčdia i Telecomunicaciķ de la UOC

Els estudiants presentaran el seu projecte durant les jornades eHealth Project: de la Idea al Projecte i els guanyadors s'enduran 3.000 euros per portar-lo a terme

Amb l'objectiu d'impulsar projectes de recerca i innovaciķ en salut digital, l'eHealth Center de la UOC, juntament amb els Estudis de Cičncies de la Salut (ECS) i els Estudis d'Informātica, Multimčdia i Telecomunicaciķ (EIMT), ha obert una convocatōria d'ajuts adreįada a estudiants i alumnis del māster universitari de Salut Digital (E-health), el māster universitari de Bioinformātica i Bioestadística i el māster universitari de Cičncia de Dades (Data Science) que hagin fet un TFM sobre salut digital i el vulguin portar a terme.

L'eHealth Center atorgarā un ajut de 3.000 euros a dos projectes guanyadors: un d'ells serā triat d'entre les propostes presentades pels estudiants del māster universitari de Salut Digital (E-Health) dels Estudis de Cičncies de la Salut, i l'altre s'escollirā d'entre els projectes exposats pels estudiants del māster universitari de Bioinformātica i Bioestadística i del māster universitari de Cičncia de Dades (Data Science) dels Estudis d'Informātica, Multimčdia i Telecomunicaciķ.

Jornades eHealth Project: de la Idea al Projecte

Els projectes guanyadors es revelaran durant les jornades eHealth Project: de la Idea al Projecte, que tindran lloc el 18 de novembre per als EIMT i el 25 de novembre per als ECS. Les inscripcions als dos esdeveniments ja estan obertes. Us hi podeu inscriure des dels enllaįos següents:

eHealth Project: de la Idea al Projecte, per als ECS

eHealth Project: de la Idea al Projecte, per als EIMT

En cadascuna de les jornades, els participants defensaran la seva proposta davant del jurat, que atorgarā un ajut econōmic de 3.000 euros al millor projecte. El jurat estarā format per Marta Aymerich, vicerectora de Planificaciķ Estratčgica i Recerca de la UOC, i Albert Barberā, director de l'eHealth Center. Així mateix, en cada jornada hi participarā el director d'estudis corresponent: Ramon Gomis, en el cas dels Estudis de Cičncies de la Salut, i Daniel Riera, en el cas dels Estudis d'Informātica, Multimčdia i Telecomunicaciķ. En aquesta darrera jornada també hi participarā Pep Orellana, director d'innovaciķ de SDLI Innovation Agency.

Segona ediciķ de la convocatōria

En la primera ediciķ de la convocatōria, que va tenir lloc l'octubre del 2020 i que es va adreįar únicament a l'estudiantat del māster universitari de Salut Digital (E-health), es va premiar el projecte QuirōfanHUB, una aplicaciķ mōbil sorgida de la necessitat de resoldre els dubtes dels pacients derivats del desconeixement entorn d'un procés quirúrgic.

L'estudiant premiada va ser Esther Méndez, anestesiōloga de l'Hospital Universitari de Bellvitge. Méndez va rebre un ajut econōmic de 3.000 euros que actualment fa servir per portar a terme el projecte, amb el suport de l'eHealth Center.