La UOC es mobilitza pel dret a l'alimentació

20/11/2015
Guida Fullana

La mala alimentació i la desnutrició són un obstacle per al desenvolupament de les persones. En aquest sentit, la Universitat s'ha proposat actuar perquè tothom, especialment la població més vulnerable del nostre entorn, pugui accedir a una alimentació suficient i nutritiva durant tot l'any. Amb aquesta finalitat, durant l'última setmana de novembre, els experts i expertes de la casa posaran el seu coneixement acadèmic en l'àmbit de la nutrició i de l'alimentació a l'abast de la comunitat.

La UOC, que treballa estretament amb la FAO, ha preparat un programa de sensibilització que inclou:

• la col·laboració amb el Gran Recapte d'Aliments mitjançant la disposició de punts de recollida d'aliments a les seus de la Universitat i la crida de voluntaris i voluntàries;

• l'anunci d'un seguit de compromisos institucionals entorn de l'alimentació sostenible i el no malbaratament del menjar a la Universitat, i

• la participació en el #GivingTuesday, l'1 de desembre, un dia celebrat a tot el món, en què la UOC oferirà consells i bones pràctiques a les xarxes socials per a lluitar contra el malbaratament alimentari amb l'etiqueta #Right2foodUOC.

Estudis relacionats