• Inici
  • /Treball final d'investigació (TFI)

Mecanismes per a l'extensió i la consolidació de les TIC a l'escola, des de la perspectiva de les metodologies de gestió del canvi

01/01/2012

Autora: Balbina Rocosa
Tutor: Albert Sangrà
Tipologia: treball final d'investigació (TFI)
Paraules clau: àmbit escolar, extensió i consolidació de les TIC, metodologies de gestió del canvi, canvis a les escoles, estratègia, lideratge, rols, comunicació, formació, suport, resistència al canvi, millora contínua
Àmbit d’intervenció: educació obligatòria
Idioma: català

+ Enllaç al projecte

Resum

Aquesta recerca planteja un estudi de cas múltiple, realitzat en tres escoles de l’entorn educatiu català que estan implantant l’adopció de les TIC, estenent-les a escala de centre com a objectiu del seu projecte educatiu. Es tracta de descriure els mecanismes adoptats per estendre i consolidar les TIC a escala global de tot el centre, els seus condicionants, recomanacions, punts clau, i addicionalment proposar millores, que sorgeixen de comparar les pràctiques reals amb les accions considerades en les metodologies de gestió del canvi.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.