Notcies

Ajuda'ns a dissenyar un nou model d'aprenentatge personalitzat

La UOC impulsa un nou model educatiu per subscripci

«Volem proporcionar una nova experincia educativa que empoderi l'estudiant i el corresponsabilitzi de la seva formaci», apunta Jordi Conesa, investigador del grup SmartLearn de la UOC i coordinador del projecte iLearn. La Universitat obre una convocatria per seleccionar estudiants i professorat perqu participin de forma remunerada en aquest projecte, per ajudar a construir un model d'educaci ms personalitzada, amb capacitat d'adaptar-se a noves necessitats formatives.

iLearn explora les caracterstiques d'un nou escenari d'aprenentatge al llarg de la vida. L'equip del projecte organitzar tallers de cocreaci amb voluntaris, tant estudiants com professors, per conixer com hauria de ser aquest model i adaptar-lo segons les inquietuds, expectatives i necessitats de la comunitat universitria. En concret, la universitat cerca participants d'algun dels col·lectius segents:

• Estudiants de la UOC
  • Alumni de la UOC
  • Estudiants d'una altra universitat
  • Titulats d'una altra universitat
  • Professors responsables (PRA) de la UOC
  • Professors docents col·laboradors de la UOC

Voleu ajudar a definir aquest projecte? Apunteu-vos-hi aqu abans del 7 d’octubre.

Els tallers duraran dues hores i es duran a terme a la seu de la UOC de Rambla del Poblenou, 156, de Barcelona, o a espais propers.

L'equip

Juntament amb Jordi Conesa, coordinador del projecte, l'iLearn est impulsat pel segent professorat de la UOC: David Baeres, Enric Mor i Tona Monjo, dels Estudis d'Informtica, Multimdia i Telecomunicaci; Montserrat Garcia, dels Estudis de Cincies de la Informaci i de la Comunicaci; Josep Maria Batalla i Mara Jess Martnez, dels Estudis d'Economia i Empresa; Beni Gmez-Ziga, dels Estudis de Psicologia i Cincies de l'Educaci; Carme Carrin, professora dels Estudis de Cincies de la Salut; Xavier Mas, tcnic de l'eLearn Center, i Israel Conejero, de l'rea de Planificaci Estratgica i Recerca.

L'iLearn s un projecte finanat per la convocatria interna Xtrem, impulsada per l'eLearn Center, centre de recerca de la UOC, amb l'objectiu de potenciar projectes disruptius que contribueixin a fer un salt qualitatiu en el model pedaggic de la Universitat i en la concepci de l'aprenentatge digital.

Enllaos relacionats