Actualitat

Notícies

Personalitats del món jurídic català formen el nou consell assessor dels Estudis de Dret i Ciència Política
[09/02/2012]
El degà del Col·legi d'Advocats de Barcelona, Pedro L. Yúfera, i el president del Consell d'Administració del despatx Roca Junyent, Miquel Roca i Junyent, són algunes de les personalitats que formaran part del nou consell assessor dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC. Aquest consell es constituirà el 9 de febrer a les 16 h a la seu de la UOC (av. del Tibidabo, 39. Barcelona).

Una de les funcions del nou consell assessor serà ajustar les competències i els continguts docents a les necessitats del món professional. També seran funcions seves:

- Participar en la reflexió per a la construcció de l’oferta formativa.

- Participar en la reflexió per al disseny dels programes formatius.

- Avaluar els resultats obtinguts anualment en el desplegament dels programes formatius.

- Difondre el coneixement generat en el si dels Estudis.

- Participar, com a comitè assessor, en les publicacions i activitats de difusió dels Estudis.

A més dels membres esmentats, formaran aquest consell les persones següents:

- Núria Aymerich, directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya.

- Josep Xavier Hernández, director del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.

- Anna Parés, degana del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya.

- Montserrat de Vehí, directora de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.

- Agustí Cerrillo, director dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC.

- Ana María Delgado, directora del programa de Dret de la UOC.

- Albert Batlle, director del programa de Ciències Polítiques de la UOC.

- Josep Maria Tamarit, director del programa de Criminologia de la UOC.

- Miquel Peguera, director de l’àrea de postgrau dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC.

El Consell Assessor es reunirà un cop a l’any durant el mes de juliol.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.