Actualitat

Notícies

«Hi havia una piulada» convida a participar en un conte col·laboratiu del personal investigador
[25/04/2012]

Una ploma compartida amb tothom. Aquesta és la base del conte col·laboratiu que la UOC inicia per mitjà de hihaviaunapiulada.uoc.edu. La Universitat, mitjançant la seva Oficina de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT), engega el relat col·laboratiu del personal investigador de la UOC obert a tothom. Tota persona, tingui o no algun vincle amb la UOC, pot participar-hi i escriure-hi les seves aportacions. Per a integrar totes les participacions, Màrius Serra és el prescriptor que s'encarrega de supervisar de prop l'escriptura conjunta del relat.

Per a participar-hi, i per tant ser un dels autors de «Hi havia una piulada», només cal llegir la introducció al primer dels capítols que es pot trobar al web de la iniciativa. Posteriorment, qui hi vulgui participar o bé s'ha de registrar a la pàgina de hihaviaunapiulada.uoc.edu, o bé fer servir el seu compte de Twitter afegint-hi l'etiqueta #hihaviuoc1.

A l'hora d'escriure, cal tenir en compte que les frases tenen un límit de 140 caràcters, coincidint amb les limitacions de la xarxa social esmentada.

Màrius Serra supervisarà la redacció del capítol finalitzades les aportacions. Un cop redactat cada capítol se'n començarà un de nou amb una nova introducció. Aquest procés es mantindrà fins a la finalització del relat prevista per al 16 de maig.

La participació no es limita a llegir i escriure. Els usuaris del web tenen l'opció de votar pels seus participants favorits, a la secció Els escriptors, a la mateixa pàgina de la iniciativa.

Acte de presentació

Amb l'habitual «fi» no s'acabarà «Hi havia una piulada». Quan el relat col·laboratiu hagi tancat tots els capítols, es convertirà en un llibre, que veurà la llum en un acte de presentació en què participarà Màrius Serra i al qual estarà convidat tothom que hagi participat en l'escriptura del relat.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.