Actualitat

Millorar el clima escolar: per què i com?
[27/04/2012]
Eric Debarbieux, professor de la Universitat de Bordeus II i president de l'Observatori Internacional de la Violència a l'Escola, analitza els efectes del clima escolar en la darrera edició dels Debats d'Educació, entenent clima escolar des d'una perspectiva àmplia que inclou el model organitzatiu, la relació pedagògica a l'aula, la relació entre alumnes o el sentiment de justícia a l'escola. El clima escolar afecta alumnes, professors, pares i mares.

La ponència de Debarbieux s’emmarca en els Debats d’Educació, un espai de reflexió per als professionals de l’ensenyament i els representants de la societat civil per a debatre el futur de l’educació com a motor de les polítiques de desenvolupament i de sostenibilitat social, de convivència futura i de fonament de la gestió pública ciutadana. Els organitzen la Fundació Jaume Bofill i la UOC.

Debarbieux va impartir aquesta conferència el dijous 26 d’abril a les 19.30 h a l’auditori del MACBA de Barcelona.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.