Enginyers informàtics de Canàries tindran avantatges per formar-se a la UOC
[15/06/2012]
La UOC i el Col·legi Professional d'Enginyers Tècnics en Informàtica de Canàries han signat un conveni de col·laboració per fomentar la formació dels professionals vinculats a aquesta institució.

Mitjançant un conveni marc de col·laboració signat entre la UOC i el Col·legi Professional d'Enginyers Tècnics en Informàtica de Canàries, tots els professionals vinculats a aquest organisme podran millorar la seva formació amb un aprenentatge virtual. Aquest acord de col·laboració, que estarà vigent fins a 2013, ofereix als col·legiats i a les persones vinculades al COITIC millores econòmiques en el preu de la formació contínua i del màster universitari d'Enginyeria informàtica que ofereix la Universitat.

Aquest màster d'Enginyeria informàtica proporciona als col·legiats canaris les capacitats, els coneixements i les habilitats necessaris per al desenvolupament d'una activitat professional altament especialitzada en l'àmbit de la informàtica i en la direcció de projectes i equips en aquest camp. El programa compleix amb les recomanacions del Consell d'Universitats sobre el disseny de títols oficials de màster en l'àmbit de l'enginyeria informàtica.

La UOC i el COITIC, que ja tenien un acord previ com a empreses col·laboradores, reforcen amb aquest conveni el seu marc de relacions per seguir col·laborant i emprendre altres projectes de futur.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.