Número 29 (gener de 2014)

Xarxa Alumni CIC

Silvia Martínez Martínez, Mireia Montaña Blasco, Elisenda Estanyol i Casals, Candela Ollé, Alejandra Armora

El proper 6 de febrer els Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació faran l’acte de presentació del Grup Alumni CIC de la UOC. L'hem creat amb la voluntat de fer xarxa entre els nostres graduats, d’organitzar activitats d’interès per a la comunitat d’informació i comunicació i, en definitiva, de ser un espai de trobada i referència per als exalumnes.

A càrrec de la Comissió d’Alumni dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació, la presentació del Grup Alumni CIC tindrà lloc a l’espai Movistar del Portal de l’Àngel, a Barcelona, a les set del vespre. Inaugurarà l'acte Ferran Lalueza, director dels Estudis, que donarà pas a les intervencions dels membres de la Comissió.

Tot i que el Grup Alumni CIC ha estat creat i actualment és liderat per professorat dels Estudis i gestió, es pretén que els mateixos graduats facin seva aquesta iniciativa i li donin continuïtat. De fet, la UOC ja té altres grups d'Alumni que, com ara el de Psicologia, són d'allò més actius i estan en constant creixement.

El Grup Alumni CIC de la UOC estarà format per estudiants, graduats i docents amb la voluntat de ser un espai transversal en què es fomenti la construcció i el creixement del coneixement individual i col·lectiu mitjançant la interacció entre els seus membres. Amb la participació de tots els membres del Grup, crearem un espai per compartir però també per difondre i projectar les nostres competències i habilitats específiques, que ja són una senya d'identitat de la nostra comunitat. A més, es faran activitats de manera periòdica, ja siguin presencials o bé en línia, i es propiciarà la teixidura d'una gran xarxa entre els nostres graduats.

L’acte central de la presentació del dijous 6 de febrer serà la taula rodona “Compartir experiències”, en què intervindran Joan Miquel Guasch, publicitari i director executiu de lakanteracreativa; Paula Traver, cofundadora de SocialBiblio, i col·laboradora docent de la UOC, i Hortensia Fuentes, directora general comercial de Grupo 20 Minutos. Tots tres són Alumni UOC.

També s’aprofitarà l’avinentesa per mostrar l’espai web ideat per poder fer xarxa. Compta amb seccions d’agenda, fotografies i vídeos, així com també amb l'opció de grups, articulats a partir de les mencions incloses en els dos graus que imparteixen els nostres Estudis (grau d'Informació i Documentació i grau de Comunicació) per tal de crear punts de trobada i d'interès temàtics. Igualment es podran crear fòrums a partir de les dinàmiques que es vagin generant.

Clausurarà l’acte el flamant padrí d’Alumni CIC. Aquí, però, no et desvelarem la seva identitat. Per descobrir qui és, per retrobar-te amb els companys d'estudi i per conèixer de primera mà la seva experiència professional, hauràs de passar-te pel barceloní espai Movistar de Fontanella 2 (cantonada Portal de l'Àngel) el 6 de febrer a les set del vespre.

T'hi esperem i confiem a tenir ocasió de saludar-t'hi personalment.

Per incorporar-se i participar activament al Grup Alumni CIC:

Podeu contactar-hi mitjançant el nostre Twitter @UOCinfocom

Citació recomanada

MARTÍNEZ MARTÍNEZ, Silvia; MONTAÑA BLASCO, Mireia; ESTANYOL i CASALS, Elisenda; OLLÉ, Candela; ARMORA, Alejandra. Xarxa Alumni CIC. COMeIN [en línia], gener 2014, núm. 29. ISSN: 1696-3296. DOI: https://doi.org/10.7238/c.n29.1404

Alumni;  esdeveniments;
??? addThis.titol.compartir ???