• Escoltar

Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació
Novetats

Teresa Romeu participa en el congrés 'Formación dual, Internacionalización y Formación online' celebrat a Bilbao

03/05/2016 Júlia Domingo

La professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Teresa Romeu, participa en una taula rodona interactiva sobre formació online, en el marc del congrés RUEPEP (Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Permanente) celebrat a Bilbao el passat 29 d’abril.

En la taula rodona es va parlar sobre l’ensenyament en línia en el marc de transformació digital de la universitat i després que cada ponent fes la seva respectiva exposició es van abordar preguntes al voltant de tres blocs. El primer es va centrar en la qualitat de l’ensenyament; elements claus de la formació online i com garantir la qualitat de la formació online. El segon bloc va tractar el paper de l’alumnat i el professorat de la transició cap al digital, com seran els estudiants d’aquí a uns anys, què hauran de saber els docents, com s’hauran de formar, etc. Finalment el tercer bloc va abordar els reptes de cara al futur, quines són les noves iniciatives pedagògiques i tecnològiques, les modalitats emergents i les implicacions per la universitat.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.