• Escoltar

Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

Foto: UOC

«Una bona educació emocional garanteix una bona salut mental»

L'educació de les emocions ha entrat a les aules en els darrers anys i de mica en mica també ho fa a les llars. Hi ha molts estudis científics que avalen que una bona educació en les emocions influeix positivament en la salut mental dels fills. La UOC comença aquest octubre el nou màster universitari de Psicologia Infantil i Juvenil, que dirigirà Noemí Guillamón, i aquest aspecte educatiu és un dels seus eixos principals.

Foto: UOC

05/10/2017

«La poesia pot ajudar els més petits a posar nom a les emocions»

Montse Caralt forma part de l'equip que ha desenvolupat l'aplicació mòbil per a infants L'univers poètic de Miquel Martí i Pol, basada en la poesia de l'autor de Roda de Ter. Una eina que ha rebut el Premi lletrA a la millor iniciativa digital del 2017 de i sobre literatura catalana, promoguda per la Fundació Miquel Martí i Pol.