• Escoltar

Vídeo i presentació de la xerrada: "L'estratègia de la difusió de l'activitat d'R+D+I"

07/02/2013 Cicle "Dijous amb l'OSRT"

Quines són les accions més adients per difondre l’activitat d’R+D+I? Quines eines són les més útils? Què s’ha de tenir en compte per aconseguir l’èxit desitjat? Com s’ha de dissenyar l’estratègia de difusió de l’activitat de recerca i innovació? Cristina Ribas, professora de Periodisme a la Universitat Pompeu Fabra i presidenta de l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), va explicar quins són els aspectes claus a l’hora de fer arribar l’activitat de recerca i innovació a la societat i com s’han d’optimitzar tant els recursos com les eines disponibles. La xerrada, que va tenir lloc el 31 de gener a la Seu 22@ de la UOC, va formar part del cicle “Dijous amb l’OSRT”

A l'enllaç relacionat podeu trobar la presentació que va fer servir la ponent.

Comunicar de forma efectiva l’R+D+I
Internet posa a la nostra disposició un bon grapat d’eines i recursos que poden ser útils per planificar una bona estratègia de comunicació dels resultats de l’activitat d’R+D+I. Cristina Ribas, professora de Periodisme a Internet a la UPF, va posar en relleu quina és la millor manera d’establir aquesta estratègia que permet fer arribar de forma òptima i programada els resultats de l’activitat.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.