• Escoltar

Vídeo: "Eines 2.0 per comunicar l'activitat d'R+D+I"

04/12/2014 A càrrec de Xavier Lasauca, responsable de gestió del coneixement i sistemes d'informació en R+D de la Direcció General de Recerca

Amb l’objectiu de mostrar al personal d’R+D+I les opcions que els ofereixen canals com les xarxes socials i els blogs per difondre la seva activitat, el passat 27 de novembre, la Seu 22@ de la UOC, va acollir una xerrada a càrrec de Xavier Lasauca, responsable de gestió del coneixement i sistemes d'informació en R+D de la Direcció General de Recerca –adscrita a la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya–. Lasauca va exposar exemples per demostrar la utilitat dels blogs i canals com Twitter per tal de poder comunicar l’activitat d’R+D+I, millorar la identitat digital i socialitzar la ciència i el coneixement.

A la documentació generada podeu descarregar la seva presentació.

Aquest acte forma part del cicle Dijous amb l’OSRT, organitzat per l’Oficina UOC de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT) amb l’objectiu d’apropar de la mà d’experts diferents temes d’interès per a la comunitat d’R+D+I. Podeu veure els vídeos de les passades xerrades fent clic aquí.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.