• Escoltar

Vídeo del taller sobre publicacions científiques en revistes d'impacte

03/11/2015 Una activitat orientada a facilitar les tasques de publicació als autors

El passat 26 de novembre va tenir lloc, a la seu de la UOC de Castelldefels (av. Carl Friedrich Gauss, 5. Parc Mediterrani de la Tecnologia), el taller Learn how to get your work published in international journals, a càrrec d'Alice Wood i Cristina de Bufalà –directora de publicació de revistes i directora de comptabilitat sènior per a Espanya, respectivament– de Wiley, consultora experta en la millora de l'impacte dels resultats de la recerca. L'objectiu de la sessió va ser fer conèixer eines i recursos útils per a la publicació d'articles científics en revistes internacionals i facilitar la millora del seu impacte.

A més de veure el vídeo de la sessió, podeu descarregar la presentació en la documentació generada al marge dreta d'aquesta pàgina.

Wiley és un proveïdor global de solucions i continguts amb la finalitat de millorar els resultats de la recerca, l'ensenyament i la pràctica professional amb eines en línia, revistes, llibres, bases de dades, obres de referència i protocols de laboratori. Amb punts forts en tots els camps acadèmics, científics i professionals més importants, aquesta entitat treballa amb més de 800 societats de prestigi, que representen més de dos milions de professionals.

Aquest taller forma part del cicle «Dijous amb l'OSRT», organitzat per l'Oficina UOC de Suport a la Recerca i la Transferència (OSRT), en el qual un expert en activitat d'R+D+I l'últim dijous de cada mes fa una activitat a la UOC –com ara una xerrada o un taller– adreçada a persones que hi tinguin interès. Aquesta sessió s'organitza amb la col·laboració de la Biblioteca de la UOC.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.