Dues investigadores aconsegueixen beques Juan de la Cierva per incorporar-se a TURBA Lab

31/10/2018

Mar Grau i Rocio Hiraldo han aconseguit una beca Juan de la Cierva Formación en la darrera convocatòria d’aquestes prestigioses beques. La seva incorporació enfortirà la línia de recerca del grup de recerca Urban Transformation and Global Change Laboratory (TURBA Lab) sobre l'ecologia política del canvi sòcio-ambiental dins el capitalisme digital.

La Mar Grau és doctora en Ciències Ambientals per la Universitat Autònoma de Barcelona i ja formava part de TURBA Lab. La seva recerca es centra en les transformacions socio-ambientals en entorns urbans amb un particular interès en la planificació resilient, l’adaptació al canvi climàtic i l’agricultura urbana.

La Rocío Hiraldo és doctora en Ciències Socials per les Universitats de East Anglia i Copenhague. La seva recerca s’ha centrat en els aspectes socials de la gestió medi-ambiental i les transicions cap a economies verdes i resilients al canvi climàtic tan al nord com al sud global.

Felicitats!