28/8/18 · Institucional

Teresa Sancho Vinuesa, guardonada amb la distinció Jaume Vicens Vives

El Consell Executiu ha concedit aquest dimarts la distinció Jaume Vicens Vives 2018 a la qualitat docent universitària a Teresa Sancho Vinuesa,  professora dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

La Generalitat li concedeix aquesta distinció per la seva trajectòria en l’àmbit de la docència de les matemàtiques, en la cerca de la millora contínua en la planificació i la creació de recursos d’aprenentatge en línia d’assignatures de matemàtiques i en l’ús de les analítiques de l’aprenentatge (‘learning analítics’) per comprendre’ls i millorar-los.

Els guardonats, tres professors i quatre projectes de les universitats catalanes, han estat seleccionats a partir de les propostes fetes pels consells socials de les universitats públiques o òrgans equivalents de les universitats privades.

Els premis van ser creats per decret del Govern de 1996 i es lliuraran el proper 6 de setembre, durant l’acte d’inauguració del nou curs acadèmic 2018-2019. L’import atorgat a cada persona i projecte guardonats, 20.000 euros, es destinarà a projectes d’innovació o de millora docent.

Altres professors guardonats de la UOC

L'any 2017 la professora Mar Sabadell, dels Estudis d'Economia i Empresa, ja va ser distingida pel seu impuls i la seva tasca de disseny innovador i desenvolupament de pràctiques en espais empresarials, en un context virtual d'aprenentatge (Aula Site Professional Ad-Hoc - ASPA).

L'any 2016 la professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació Montse Guitert també va rebre la distinció Jaume Vicens Vives pel lideratge exercit en la formació en línia sobre competències digitals en l'entorn universitari i el seu impacte en la ciutadania.

I, finlament, el 2014, el professor Joseph Hopkins va rebre aquest guardó pel treball realitzat des d'aquesta escola de llengües per a l'aprenentatge d'idiomes amb mitjans virtuals. Hopkins va començar la seva carrera dins la universitat el 2001 com a professor d'anglès.

Experts UOC

Veure més sobre Institucional