• Escoltar

Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

07/04/2017

El cinema fantàstic s'estrena a la Universitat amb un màster

Un dels motors del sector audiovisual d'avui dia és el gènere fantàstic. Molts dels títols vinculats al gènere formen part de l'imaginari cultural col·lectiu. A més, són films que mouen un volum de negoci importantíssim. Avatar va recaptar 2.788 milions de dòlars en l'àmbit mundial; Star Wars: El despertar de la fuerza, 2.068,2, i Jurassic World va fregar els 1.700 milions. A més d'un bon guió, els experts asseguren que la clau de l'èxit és la innovació constant del gènere i la capacitat dels professionals de generar idees i projectes nous. I aquest és el motiu principal de la posada en marxa del màster de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània que llancen conjuntament la UOC i Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya.